- Artikel
- 2019
- Leraren en Lerarenopleiders in inclusieve Leeromgevingen
- Home(opent in nieuw tabblad) /
- Onderzoekspublicaties(opent in nieuw tabblad) /
- Inclusie van Syrische vluchtelingenkinderen in het Turkse openbare
Inclusie van Syrische vluchtelingenkinderen in het Turkse openbare onderwijs met positive behaviour support
Samenvatting
In dit artikel wordt verslag gedaan van een uniek project in Istanbul (Turkije) waarin het raamwerk van school-wide positive behaviour support wordt toegepast in een aantal openbare scholen in een grote wijk in Istanbul. In dit project wordt met name gestreefd naar het op nemen van Syrische vluchtelingenkinderen binnen de Turkse scholen gemeenschap.
- Download publicatie (pdf)
-
Publiek toegankelijkGebruiksrecht:
Auteurs van deze publicatie:
- Lale Hazar
- Margreet van Oudheusden
- Marius Stehouwer
- Sui Lin Goei
Neem contact met ons op
Cookie instellingen
Windesheim maakt gebruik van functionele en analytische cookies om het gebruik van de website te optimaliseren. Daarnaast maken we gebruik van cookies voor marketingdoeleinden. Hiermee kunnen we je gedrag volgen op websites. Als je op 'accepteer alle cookies' klikt, geef je hiervoor toestemming. Klik op 'stel je persoonlijke voorkeuren in' om aan te geven welke cookies je accepteert. Lees ons cookiestatement voor meer informatie.