- Artikel
- 2012
- Onderwijsinnovatie en ICT
- Home(opent in nieuw tabblad) /
- Onderzoekspublicaties(opent in nieuw tabblad) /
- Docentloos roosteren bij PABO-Afstandsleren Windesheim
Docentloos roosteren bij PABO-Afstandsleren Windesheim
Samenvatting
Dit verslag is gebaseerd op documenten van PABO-Afstandsleren (PABO-AL) en interviews met een aantal betrokkenen. Hierin wordt de problematiek van de moeizame afstemming tussen de inzet van docenten voor voltijd/deeltijd en voor afstandsleren tijdens de plannings- en roosteringsprocessen nader geschetst,de oplossing uiteengezet en worden de ervaringen van betrokkenen geïnventariseerd. In het laatste hoofdstuk volgen de conclusies en aanbevelingen m.b.t. tot deze nieuwe vorm van planning en roostering.
- Download publicatie (pdf)
-
Publiek toegankelijkGebruiksrecht:
Auteurs van deze publicatie:
- Peter van 't Riet